הובלת משרד

אם אתה שואל את עצמך:

"איפה למצוא חברת הובלות משרדים זולה ואיכותית?"

"כמה עולה הובלת משרד?"

"איך אפשר לחסוך?"

"איך לבזבז כמה שפחות ימי עבודה?"

הגעת למקום הנכון. כאן תוכל למצוא מוביל מקצועי לביצוע הובלת משרד וגם לקבל טיפים שיעזרו לך בכל התהליך הלא פשוט של מעבר למשרד חדש.

* מתאים גם למי שיש לו משרד קטן או גדול וגם למי שעושה מעבר מעבודה מהבית למשרד.

* מתאים גם אם אתה מחפש מוביל בדחיפות.

 

איך זה עובד?

בעזרת movz תוכל לחפש מוביל לפי מה שחשוב לך: מחיר זול, מקצועיות, נסיון, המלצות וכו'.

movz היא למעשה כמו מערכת מכרזים. אתה נותן את הפרטים על ההובלה שאתה צריך, הפרטים האלו מגיעים למובילים (ללא פרטיך האישיים), מי שרוצה לבצע את העבודה ייתן לך הצעה.

כל מה שנשאר לך לעשות הוא לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר.

הובלת משרד עם movz

 

מה היתרונות הבולטים של movz?

  1. מספר ההצעות שתקבל לא מוגבל. יש אתרים אחרים שיגבילו את מספר ההצעות ל 3-5.

  2. חיסכון בזמן. במקום לעשות מחקר לבד ולהתקשר בטלפון לכל מוביל בנפרד, בmovz תוכל למלא טופס פשוט פעם אחת.

  3. השימוש הוא בחינם. אין לך שום סיכון.

  4. אפשר להזין מספר רב של תאריכים ולא רק תאריך אחד.

    למה זה טוב? מגדיל את הסיכוי להוזיל את מחיר הובלת המשרד שלך וגם מגדיל את הסיכוי למצוא מוביל מבוקש בתאריך שמתאים לשניכם.

  5. אפשר לראות המלצות וחוות דעת מכל המקומות ברשת לפני שבוחרים את המוביל.

 

 

 

איך לפתוח מכרז עם movz

אחרי שתתחבר למערכת תיצור מכרז חדש.

לאחר מכן תבחר הובלת משרד כמו בתמונה כאן:

בחירה במשרד כסוג ההובלה במערכת בפתיחת מכרז חדש

תוכל להזין פרטים כמו: מאיפה לאיפה ההובלה, רשימת הפריטים, תאריכים פנויים וגם יש אפשרות להכניס טקסט חופשי שתוכל להסביר כל דבר שנראה לך חשוב.

רוב העבודות מהסוג הזה יהיו גדולות ומורכבות. בגלל זה כדאי לפרט כמה שאפשר כדי שהדברים יהיו כמה שיותר ברורים ולהימנע מאי הבנה.

 

מה משפיע על המחיר?

אתה בטח נורא רוצה לדעת כמה עולה להעביר משרד למקום חדש.

הבעיה היא שבלי להכיר מספר נתונים שמשפיעים על המחיר, יהיה בלתי אפשרי באמת לדעת מה כמה זה יעלה.

אז מה משפיע על מחיר הובלות של משרדים?

נפח התכולה

ככל שיש יותר דברים להעביר זה דורש יותר עבודה של סבלים וגם לוקח יותר זמן וכמובן שזה מעלה את המחיר הסופי.

מרחק הנסיעה

אם ההובלה היא לא באותו בניין ונדרשת גם נסיעה, אז המרחק כמובן יכול להשפיע.

דרישות מיוחדות

לדוגמה: לבצע את העברה בשעות הלילה, בסופי שבוע, בתקופת חגים ועוד. בגלל שמדובר בעסק וכל יום עבודה שמתבזבז יכול לגרום להפסד של לא מעט כסף לבעל העסק.

כמובן שלא כל חברת הובלות משרדים תסכים לעבוד בשעות הלילה, בשבתות וכו'

שירותים נוספים

לפעמים נרצה גם לעשות שימוש במנוף, שירותי פירוק והרכבה, שירותי אריזה ופריקה. ככל שנדרשת יותר עבודה מהמובילים המחיר יעלה.

שימוש במעלית

ככל שיהיה אפשרי להשתמש במעלית זה יעזור לחסוך עבודה מהסבלים. לפעמים לא כל רהיט יוכל להיכנס במעלית או שהיא בכלל לא תהיה זמינה לך בגלל סיבה כזאת או אחרת. זה נכון גם ליעד החדש.

 

בגלל כל הדברים האלו, הכי מומלץ זה לקבל הצעות אמיתיות ולא להסתפק בסתם טווח מחירים שאפשר למצוא ברשת של 1,000 עד 10,000, שלא באמת יעזור לך.

תפתח מכרז עם movz בחינם ותתחיל לקבל הצעות מחיר אמיתיות כבר עכשיו:

 

 

 

איך להוזיל את המחיר

  • להיפטר מכל מה שלא צריך במשרד החדש.

    לדוגמה, אם חדר הישיבות החדש יהיה הרבה יותר גדול, יכול להיות שהשולחן הישן כבר לא יתאים. במצב כזה עדיף למכור או למסור אותו לפנתוודא לפניי המעבר שהכי המעבר ולא אחרי. חבל סתם להעביר ציוד כדי להיפטר ממנו אחר-כך.

  • לקבל הצעות מחיר ממספר גבוה של מובילים.

    ככה עובדת מערכת movz, תירשם ותן למובילים להתחרות עליך.

  • לתת לעובדים לעשות את העבודה או חלק ממנה.

    לדוגמה אפשר לתת לעובדים בעסק לארוז את הציוד או אפילו להעביר חלק ממנו בעצמם.

    חשוב לזכור שגם השלב של האריזה, שנראה אולי פשוט, דורש ידע מקצועי, אם עובד לא יארוז נכון דברים יקרים ושבירים זה בסוף יכול לעלות ביוקר, במיוחד אם מדובר בחפצים כמו מחשב עם מידע שחשוב לעסק שלך.

  • לחפש את דרך הגישה הנוחה ביותר למשאית, אפשר לעשות את זה בהתייעצות עם המובילים, שיראו איזו דרך גישה הכי נוחה להם.

    לחשוב איפה אפשר להחנות את המשאית כדי לקצר את המרחק, אולי יידרש לעשות תיאום עם גורמים נוספים כמו הנהלת הבניין לדוגמה.

 

טיפים להובלת משרדים

  • אפשר לבצע את העברה בשעות או תקופות שבהן יש מינימום פעילות עסקית.

    לדוגמה אם מדובר בחברת הייטק, אז בשעות הלילה, בסופי שבוע, בתקופת חגים וכו'.

    לעומת זאת אם מדובר במועדון שפועל בלילה ובעיקר בסופי שבוע וחגים, אז אפשר לכוון לשעות היום, לאמצע השבוע, ודווקא לא בתקופת החגים.

    בנוסף, אם מדובר בעסק עונתי שפועל בעיקר בקיץ, אפשר לשקול לבצע את המעבר המשרד בחורף ולצמצם את בפגיעה בפעילות השוטפת של העסק עד כמה שניתן.

  • מומלץ שהמוביל יגיע למשרד כדי להעריך את גודל ההובלה, בין אם מדובר בהובלת משרד קטן או גדול. ככה יהיה אפשר לסכם סופית גם את המחיר ולהימנע מכל מיני הפתעות בסוף, בגלל חוסר הבנה בין בעל העסק למוביל.

  • לעבוד עם חוזה עבודה מסודר, שכולל בין היתר את המחיר הסופי כולל כל השירותים הנלווים.

  • לבדוק שלחברת ההובלות שבחרת יש ביטוח על התכולה שלך, עדיף מחברה ביטוח מוכרת.

  • כשאורזים את הציוד המשרדי, כדאי לסמן לאיזה חדר במשרד החדש יגיע כל ארגז. זאת אומרת לא מאיזה חדר, אלא לאיזה חדר הוא אמור להגיע.

    ככה בזמן הפריקה ידעו איפה להניח כל ארגז, וזה יחסוך הרבה התעסקות בשלב הפריקה לאחר המעבר.

  • אם עשית פרסום ברשת כנראה שהעסק שלך רשום עם הכתובת הנוכחית, חשוב לעדכן לכתובת החדשה, גם באתר שלך וגם בשאר המקומות ברשת.

  • היום כמעט אין עסק שלא צריך חיבור לאינטרנט. תוודא לפני המעבר שהכל עובד כמו שצריך ביעד החדש, שלא תבזבז שעות וימי עבודה על זה.

  • לבדוק גם שכל נושא הטלפונים עובד כמו שצריך.

 

כמה זמן צריך להתכונן לפני מעבר?

ההמלצה שלנו היא שאם מדובר במשרד קטן אז לפחות 3 חודשים לפני כבר כדאי להתחיל לתכנן ולהתארגן ליום המעבר.

אם מדובר במשרד גדול עדיף לפחות 6 חודשים מראש.

אפשר גם להתייחס למעבר כפרויקט ולתת למישהו בעסק לנהל את כל הפרויקט הזה.

לדוגמה לתת לעובד שכרגע, בגלל המעבר וירידת הפעילות של העסק יש לו פחות עבודה ויכול להתפנות לנהל את זה.

 

הובלת משרדי הייטק

  • לשקול לגבות חומר חשוב מהחשבים. בכל זאת יש סיכון מסוים שיגרם נזק לרכוש וכדאי לבדוק מה כדאי לגבות שלא מגובה באופן שוטף.

  • כדאי לצלם את הכבלים לפני שמוציאים אותם מהציוד האקטרוני, כמו מחשבים, מדפסות, שרתים וכו'.

    ככה יהיה יותר קל להחזיר אותם אחר-כך בדיוק למצב שהם היו בו לפני, ולא תבזבז זמן מיותר.

אזורי שירות בכל הארץ