הובלות משרדים בתל אביב

בעל עסק? מחפש שירות של הובלות משרדים בתל אביב והסביבה? כאן באתר מובז תוכל חפש את המוביל המושלם בשבילך.

מובז היא מערכת להשוואת מחירים בין מובילים, השימוש הוא בחינם למי שמחפש לקבל שירות, ככה שאין לך שום סיכון.

היתרון המשמעותי פה הוא שתוכל לחסוך כסף, ברגע שתקבל מספר הצעות מחיר, תהיה לך אפשרות לבחור מחיר נמוך.

בנוסף, תוכל לחסוך זמן, במקום לרוץ אחרי מובילים בתל אביב, תוכל לעשות הכל במקום אחד ולחסוך זמן יקר.

אפשר לחפש מוביל גם להובלה דחופה, מעכשיו לעכשיו.

אם תרצה ללמוד עוד על המערכת תוכל לקרוא במאמר הראשי על הובלת משרד.

הובלות משרדים בתל אביב עם מערכת מובז

מחיר של הובלת משרד בתל אביב

המחיר הסופי שמשלמים על שירות של הובלת משרד תלוי במספר גורמים. בחלק הזה נראה מה הם הגורמים הבולטים שמשפיעים על המחיר.

  • קודם כל כמובן שלגודל המשרד יש השפעה גדולה. ולא מדובר על הגודל שלו במטר ברובע, אלא כמות הציוד שיש להעביר, ככל שיש יותר ציוד ונפח התכולה גדול יותר, ככה העלות תהיה גבוהה יותר.
  • ככל שהמרחק בין נקודת העמסה לנקודת הפריקה יהיה גדול יותר, גם זמן העבודה יהיה גדול יותר ותהיה לזה השפעה.
  • אם אתה עובר מבניין או לבניין משרדים, יש חשיבות גם לגובה הקומה. במיוחד אם יעשה שימוש במנוף. שימוש במנוף יכול להתחיל מ300 שקלים לשעה, ולעלות ככל שהקומה גבוהה יותר.
  • חודשיי הקיץ הם שיא העונה בתחום. אם אפשר לבצע את ההובלה לא בחודשי הקיץ, אז אפשר יהיה להוריד את העלות בלא מעט כסף.
  • התעריפים שגובה חברת ההובלות. כמו בכל תחום, יש חברות יקרות יותר ויש זולות יותר. מה שיכול להשפיע הוא הנסיון והמוניטין של של חברת ההובלות.

טיפים לבחירת המוביל המתאים ביותר

יש הרבה מובילים בת"א, ולפעמים זה יכול להיות קצת קשה לבחור את המוביל הנכון. בחלק הזה תמצא טיפים שיעזרו לך לבחור נכון וגם להתנהל מול חברת ההובלות.

  • למצוא חברת הובלות מהאזור. זה נכון לכל אזור, אבל אולי במיוחד לתל אביב. הידע וניסיון לעבוד באזור מסויים יכול לעזור לקבל החלטות נכונות יותר, במיוחד בעיר צפופה שבה יש הרבה ארועים ועבודות תשתית שיכולים לגרום לחסימות כבישים.
  • לקרוא המלצות וחוות דעת. במערכת להשוואת מחירים שלנו, אפשר לקרוא חוות דעת לפניי שבוחרים סופית את המוביל.
  • מומלץ מאד שיגיעו אליך לעסק ויראו בדיוק את גודל העבודה שצריך לבצע, לפעמים כשמסכמים את הדברים בטלפון התמונה לא מספיק ברורה וזה יכול לגרום לאי הבנה ובעיות בהמשך.
  • מומלץ לחתום על הסכם עבודה מסודר שיפרט את כל העבודה הנדרשת והעליות.
  • לבדוק שיש ביטוח על התכולה שלך ושהוא בתוקף. לבדוק גם שהביטוח מחברת ביטוח מוכרת וטובה.
  • אם אתה רוצה גם שירותים נוספים כמו אריזה ופריקה, כדאי לברר לפניי אם חברת ההובלות יכולה לספק לך את השירותים האלו. שירות של אריזה ופריקה עולה עוד כסף, אבל יחסכו הרבה זמן ויקטינו את הפגיעה בשגרת העבודה של העסק.
  • כדאי לבצע השוואת מחירים. בעזרת המערכת שלנו תוכל לקבל מספר הצעות מחיר ולוודא שאתה משלם מחיר הוגן.




איך לתכנן ולהתכונן ליום המעבר

מעבר משרד בת"א דורש לא מעט מחשבה ותכנון, בחלק הזה תמצא מספר טיפים שיעזרו לך להתכונן ליום המעבר.

כדאי להיערך בין חודש 1 ל 3 חודשים לפניי, תלוי בגודל המשרד. תשאיר לעצמך מספיק זמן לנהל את התקציב ומשימות שתצטרך לעשות כדי שההובלה תעבור בצורה הטובה ביותר עבור העסק והלקוחות.

לעשות בדיקה של כל החדרים, ולתכנן אילו פריטים יהיו בכל חדר. בגלל שהמשרדים, הישן והחדש, יהיו שונים במספר וגודל והחדרים, חשוב לתכנן באיזה חדר יהיה כל פריט, ואם יש פריטים ורהיטים שאין להם מקום במשרד החדש. ככה אפשר להימנע מלהעביר סתם חפצים ורהיטים שבסוף תצטרך להיפטר מהם בכל מקרה.

אם יש צורך לאחסן חלק מהציוד, כי לא יהיה לו מקום באופן זמני, ניתן לברר לגביי שירותי אחסנה מתאימים שבו תוכל לאחסן את הציוד המשרדי.

מה עוד צריך לעשות

  • אם עשית פרסום ברשת בעבר, העסק שלך יופיע עם הכתובת הישנה ואולי גם עם מספר ישן, לכן מומלץ לעדכן את כל המידע שיש על העסק שלך, גם באתר, בעמוד הפייסבוק ובשאר המקומות שבו מופיעים הפרטים הישנים.
  • לעדכן את הפרטים גם בדואר, כדי שמכתבים לא יגיעו לכתובת הישנה.
  • לעדכן על שינויי הפרטים את כל מי שצריך לדעת על זה, בין היתר: ספקים, חברות שילוח שאתה עובד מולן ולקוחות כמובן.
  • להכין רשימה של ציוד חדש שאותו תרצה לקנות למשרד החדש. במיוחד אם אתה עובר למשרד גדול יותר, סביר להניח שתרצה גם רהיטים וציוד משרדי חדש.
  • אפשר לתאם שירותי ניקיון. אם אתה רוצה רוצה לנקות את המשרד החדש, לרוב יהיה לך עדיף לעשות את זה לפניי שכל הציוד עובר, כי ככה יהיה קל יותר לעשות ניקיון יסודי.