הובלות משרדים בירושלים

מחפש שירות של הובלות משרד בירושלים? כאן תוכל לבצע השוואת מחירים בין מובילים שמומחים בהובלת משרד באזור ירושלים והסביבה.

יש לנו מערכת שעובדת בצורה פשוטה מאוד. אתה מזין פרטים, מקבל הצעות מחיר וכל מה שנשאר לך הוא לקרוא המלצות ולבחור את ההצעה הטובה ביותר.

רשימה חלקית של היתרונות:

  • ההרשמה והשימוש בחינם.
  • תוכל לקבל מספר הצעות בלי הגבלה, בחלק מהאתרים האחרים תוגבל ל-3 הצעות בלבד.
  • תוכל לקרוא חוות דעת לפני שאתה מחליט סופית על המוביל הטוב ביותר להעברת העסק שלך.
  • מתאים גם אם הבריזו לך בדקה ה-90 ואתה מחפש פתרון מהיום להיום או למחר.

אבל זה ממש לא הכל, פרטים נוספים על המערכת תוכל לקרוא בעמוד הובלות משרדים

אם אתה כבר רוצה להירשם תוכל לעשות זאת ע"י לחיצה על הכפתור למטה.




מה המחיר של הובלת משרדים בירושלים?

יחסית לעבודות אחרות בתחום, בדרך-כלל עלות של העברת עסק קיים לכתובת חדשה היא לא דבר זול.

קשה מאוד להגיד כמה עולות הובלות משרדים בירושלים מבלי לדעת פרטים מדויקים, אבל יש מספר גורמים שיכולים להשפיע על המחיר, כמו: המרחק, התכולה, תקופה בשנה (קיץ יקר יותר), התעריפים של חברת ההובלות, כמות הסבלים, גובה קומת המשרד, שירותים נוספים כמו שירותי מנוף, אריזה ופריקה ועוד.

מומלץ שהמובילים יגיעו למשרד כדי שיוכלו להעריך את כמות העבודה שיש לבצע ושיוכלו לתת הצעה מסודרת ומדויקת, כי כל מקרה הוא שונה וצריך לתמחר בהתאם.


איך אפשר להוזיל את המחיר?

הדבר העיקרי שבאמת יכול לעזור לך לחסוך הוא לבצע השוואת מחירים כאן באתר, כדי למצוא את המחיר המשתלם ביותר, עוד פרטים תוכל למצוא בקישור למעלה.

הדבר השני שאפשר לעשות הוא לתת לצוות המשרד לעשות בעצמו חלק מהדברים, כמו לארוז ואפילו להעביר את מה שאפשר לבד. אם יש ציוד יקר, שביר או רגיש (נניח שרתי מחשב) יהיה יותר בטוח לתת למובילים מקצוענים לעשות את העבודה וגם לקחת אחריות שהכל יגיע ליעד החדש בשלום.

בנוסף, תנסה לתאם את התאריך והשעה ככה שהעסק שלך יפגע כמה שפחות, הזמן המתאים ביותר הוא בזמן שהפעילות במשרד היא הנמוכה ביותר, ככה תנסה להקטין את הפגיעה בשירות שהלקוחות שלך מקבלים למינימום.


השוואת מחירים של הובלות משרדים בירושלים

טיפים שכדאי להכיר

  • תעדכן את הלקוחות על המעבר למקום החדש, עם כל הבלאגן של מעבר, הדבר האחרון שאתה צריך הוא לאבד לקוחות. תעדכן גם ברשת, בכל מקום שיש אזכור לכתובת הישנה וגם למספר הטלפון אם הוא הוחלף גם.

  • לעשות חוזה עבודה מסודר שצריך לכלול בין היתר: את היעדים, את התאריך והשעה, את התכולה, שירותים נוספים, מה קורה במקרה של ביטול וכמובן מחיר.
    זאת לא בהכרח רשימה מלאה, תוכל להוסיף כל מה שנדרש כמובן.

  • תוודא שיש לחברת ההובלות ביטוח על התכולה שלך. גם לחברות הכי טובות יכולות לקרות פאשלות, לדוגמה: גניבה של המשאית או תאונה שתגרום לפגיעה ברכוש שלך.

  • חשוב לתכנן את ההובלה לפרטים, כדאי להתחיל אפילו חודשים מראש, זה כמובן תלוי בגודל של העסק. תבדוק מה התקציב שלך ומה לוח הזמנים. תכין רשימת מטלות כדי שהכל יעבור עם כמה שפחות בעיות.